Skip to main content

Tani sklep internetowy - czy to w ogóle możliwe?

| tekst sponsorowany | Internet

Koszty związane z założeniem sklepu internetowego są bolączką wielu przedsiębiorców. Okazuje się jednak, że wcale nie trzeba nadwyrężać budżetu w celu rozpoczęcia działalności w Sieci. Zlecenie stworzenia witryny internetowej od podstaw z całą pewnością wiąże się z dużymi nakładami finansowymi sięgającymi kilkudziesięciu tysięcy złotych, ale to nie jedyna możliwość. Do dyspozycji są bowiem także darmowe oprogramowania i możliwość otworzenia sklepu w modelu SaaS.

Uruchomienie sklepu online w abonamencie jest obecnie najprostszym i najszybszym sposobem. Jest to także najbardziej kompleksowe rozwiązanie, które pozwala na rozpoczęcie swojej przygody e-biznesie w przeciągu jednego dnia. Pojawia się zatem pytanie - jak tanio założyć sklep internetowy?

Tani sklep internetowy - czy to w ogóle możliwe?

Wraz z postępem technologicznym i ogólnodostępną siecią internetową coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie biznesu online. Jest to bardzo wygodne i efektywne rozwiązanie, pozwalające na dotarcie do szerokiego grona odbiorców przy stosunkowo niskich kosztach i budowanie pozytywnego wizerunku marki. Jako, że nie każdy przedsiębiorca dysponuje dużym kapitałem na start, a więc zlecenie zaprojektowania i stworzenia sklepu internetowego byłoby zbyt dużym obciążeniem firmowego budżetu. Świetnym wyborem okazuje się być e-sklep na abonament w tzw. modelu SaaS. Zaletą takiego rozwiązania są niskie koszty początkowe, dzięki czemu nawet nowo powstałe firmy mogą z łatwością wejść na rynek. Wystarczy zarejestrować się na platformie e-commerce typu Sky-Shop.pl, po czym mamy do dyspozycji całkowicie darmowy sklep internetowy, który można testować przez 14 dni. Po uiszczeniu opłaty za abonament, przedsiębiorca zyskuje pełen dostęp do swojego e-sklepu.

Posiadanie sklepu internetowego w modelu SaaS polega na płaceniu za oprogramowanie w formie miesięcznych rat. Do dyspozycji są różne pakiety w zależności od indywidualnych potrzeb, oczekiwań i możliwości finansowych biznesmena. Najtańszy pakiet wiąże się z comiesięczną opłatą w wysokości zaledwie kilkunastu złotych. Oprócz wersji podstawowej są także pakiety bardziej rozbudowane dla średnich firm oraz zaawansowane narzędzia dla dynamicznie rozwijających się e-sklepów. Każdy przedsiębiorca znajdzie dla siebie coś odpowiedniego.

Dlaczego warto zdecydować się na sklep na abonament?

Niezaprzeczalną zaletą założenia sklepu internetowego w modelu SaaS są niskie koszty. Za kilkadziesiąt złotych miesięcznie można liczyć na wszystko czego potrzebuje przedsiębiorca do prowadzenia e-sprzedaży – platformę, support, integracje z systemami płatności online/kurierami, porównywarkami cen/hurtowniami/platformami aukcyjnymi oraz na hosting, domenę, szablony graficzne i wiele innych. Wszystko to wliczone jest w cenę abonamentu – bez żadnych dodatkowych kosztów. Jest to sposób na szybki start ze swoim e-biznesem. Ponadto sprzedaż jest łatwa, a wsparcie bezpłatne. Otrzymujemy wygodny i prosty w obsłudze e-sklep, który pięknie wygląda i umożliwia bezpieczne kupowanie.

Awaria Facebooka

Facebook, Instagram i Messenger nie działają, awaria zgłaszana jest nie tylko w Polsce.

Jak skutecznie dotrzeć do klientów?

Jeżeli prowadzisz firmę w takim mieście jak Gdynia, czyli do którego docierają turyści nie tylko z Polski ale i z całego świata, a twoja działalność jest w jakiś sposób ukierunkowana także na obsługę zarówno mieszkańców Gdyni jak i turystów, prosimy rozważ pozycjonowanie swojej strony internetowe...

Jak wygląda kultura pracy w IT?

Jeśli chciałbyś rozpocząć karierę w branży IT, koniecznie zapoznaj się z kulturą pracy charakterystyczną dla tego sektora. Dzięki temu szybko odnajdziesz się w nowym środowisku, co znamiennie wpłynie także na Twoją wydajność. Przekonaj się, na czym polega komunikacja między pracownikami w IT i cz...

Jak założyć i rozkręcić własny sklep online?

W ostatnich latach zakupy już na dobre przeniosły się do sieci. Zamawianie potrzebnych towarów i usług bez wychodzenia z domu jest proste i wygodne, nic więc dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie sklepu internetowego.

Czemu Twój sklep internetowy nie sprzedaje?

Dobrze zbudowana strona internetowa, to niestety nie jest gwarancja odnoszenia sukcesu w branży sprzedaży internetowej. Okazać się może, że pomimo starań i włożenia dużej ilości pracy, nasz sklep internetowy nie sprzedaje, a co za tym idzie my sami nie zarabiamy. Myślisz, aby zrezygnować z prowad...

Trendy w marketingu internetowym: jak utrzymać się na szczycie?

Świat marketingu online zmienia się dynamicznie. Kluczem do sukcesu w tak rozwijającej się branży jest więc ciągłe aktualizowanie wiedzy i dostosowywanie strategii do najnowszych trendów. Ale jak utrzymać się na szczycie w tej nieustannie ewoluującej dziedzinie?

E-commerce na międzynarodowym rynku: wyzwania logistyczne i sposoby ich pokonania

Cross border commerce to z punktu widzenia wielu polskich firm szansa znalezienia kolejnego obszaru rozwoju. Jednocześnie rozpoczęcie działalności e-commerce na międzynarodowym rynku wiąże się z wieloma wyzwaniami, szczególnie w obszarze logistyki. Na które potencjalne bariery warto...