Skip to main content


Facebook i Google włączyły dodatkowe funkcje po atakach w Paryżu

| MP | Internet

Po atakach terrorystycznych w Paryżu i okolicach, Facebook i Google wprowadziły dodatkowe funkcjonalności pomagające uzyskać informacjie o statusie bezpieczeństwa znajomych i skontaktowania się z nimi.

W Francji według danych Eurostatu z Internetu korzysta ponad 63% społeczeństwa (Eurostat 2004r), w związku z czym uruchomione funkcje mają na pewno ogromne wykorzystanie.

Facebook wprowadził opcję „Potwierdzenie bezpieczeństwa” („Safety Check”). Osoby znajdujące się w Paryżu w pobliżu miejsc, w których doszło do zamachów, mogły szybko dodać na swoich profilach facebookowych oznaczenie informujące, że nic im się nie stało.

Wszyscy inni użytkownicy Faceboka wchodząc na podany niżej link mogą sprawdzić czy ich znajomi takie ozaczenia wprowadzili, o ile oczywiście znajdowali się w zagrożonym terenie.

facebook

https://www.facebook.com/safetycheck/paris_terror_attacks/

Firma Google udostępniła na cały weekend bezpłatne międzynarodowe rozmowy poprzez mobilny komunikator Hangouts. Ten kanał informacyjny wykorzystać można do kontaktu paryżan z ich rodzinami i znajomym mieszkającym za granicą. Darmowe połączenia wprowadzono w wersjach aplikacji na Androida i iOS.

Awaria Facebooka

Facebook, Instagram i Messenger nie działają, awaria zgłaszana jest nie tylko w Polsce.

Jak skutecznie dotrzeć do klientów?

Jeżeli prowadzisz firmę w takim mieście jak Gdynia, czyli do którego docierają turyści nie tylko z Polski ale i z całego świata, a twoja działalność jest w jakiś sposób ukierunkowana także na obsługę zarówno mieszkańców Gdyni jak i turystów, prosimy rozważ pozycjonowanie swojej strony internetowe...

Jak wygląda kultura pracy w IT?

Jeśli chciałbyś rozpocząć karierę w branży IT, koniecznie zapoznaj się z kulturą pracy charakterystyczną dla tego sektora. Dzięki temu szybko odnajdziesz się w nowym środowisku, co znamiennie wpłynie także na Twoją wydajność. Przekonaj się, na czym polega komunikacja między pracownikami w IT i cz...

Jak założyć i rozkręcić własny sklep online?

W ostatnich latach zakupy już na dobre przeniosły się do sieci. Zamawianie potrzebnych towarów i usług bez wychodzenia z domu jest proste i wygodne, nic więc dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie sklepu internetowego.

Czemu Twój sklep internetowy nie sprzedaje?

Dobrze zbudowana strona internetowa, to niestety nie jest gwarancja odnoszenia sukcesu w branży sprzedaży internetowej. Okazać się może, że pomimo starań i włożenia dużej ilości pracy, nasz sklep internetowy nie sprzedaje, a co za tym idzie my sami nie zarabiamy. Myślisz, aby zrezygnować z prowad...

Trendy w marketingu internetowym: jak utrzymać się na szczycie?

Świat marketingu online zmienia się dynamicznie. Kluczem do sukcesu w tak rozwijającej się branży jest więc ciągłe aktualizowanie wiedzy i dostosowywanie strategii do najnowszych trendów. Ale jak utrzymać się na szczycie w tej nieustannie ewoluującej dziedzinie?

E-commerce na międzynarodowym rynku: wyzwania logistyczne i sposoby ich pokonania

Cross border commerce to z punktu widzenia wielu polskich firm szansa znalezienia kolejnego obszaru rozwoju. Jednocześnie rozpoczęcie działalności e-commerce na międzynarodowym rynku wiąże się z wieloma wyzwaniami, szczególnie w obszarze logistyki. Na które potencjalne bariery warto...