Skip to main content


Klient będzie Twój, jeśli znajdzie Cię natychmiast. Gdzie? Oczywiście w Google!

| nadesłane do eobornik | Internet

Jedną z rzeczy, którą możemy się cieszyć w coraz większym stopniu dzięki rozmaitym urządzeniom elektronicznym, jest wygoda. W kilka chwil skomunikujemy się z innymi osobami, pozyskamy potrzebną informację, a także dokonamy zakupu. Wszystko to ma się stać jak najszybciej, a jeśli ktoś będzie nam kazał szukać się zbyt długo, cóż: jego problem! Mając do wyboru wielu jego konkurentów poradzimy sobie bez niego.

Internaucie się spieszy! Pozycjonuj się, a nie będzie to kłopotem

Jednym z trendów wyraźnie zaznaczających się w ostatnich latach, jest rosnąca rola urządzeń mobilnych w branży e-commerce. Już od dawna więcej niż jedna czwarta zakupów jest dokonywana właśnie z nich, a procent ten szybko rośnie. Mówi nam to wiele o zwyczajach współczesnych konsumentów. W sieci kupujemy coraz więcej artykułów i coraz rzadziej jest to poprzedzone spokojnym rozeznaniem dostępnych akurat ofert. Chwila przerwy w pełnym zadań dniu, odcinek drogi pokonany środkiem komunikacji zbiorowej – to znakomite okazje na zakupy, zwłaszcza, że już od dawna możemy korzystać z błyskawicznych płatności. Czy taki klient będzie cierpliwie przeglądał kolejne strony wyników wyszukiwania? Odpowiedź jest oczywista – nie robił tego także ten, który przed laty miał do dyspozycji jedynie stacjonarny komputer. Możemy więc głowić się nad nowymi promocjami, ale jeśli przeciętny potencjalny odbiorca nie będzie mógł zapoznać się z nimi natychmiast, nic z tego nie będzie. O co musimy więc zadbać? Miejsce w wyszukiwarce. To dziś klucz do skutecznej promocji. Jak wyjaśniają specjaliści z firmy AFTERWEB:

Każdy przedsiębiorca chce, by jego firma znalazła się na szczycie wyszukiwarki Google. Powód jest prosty, uzyskanie najwyższych pozycji to gwarancja prężnego rozwoju każdego biznesu. Pozycjonowanie stron i Google Ads to obecnie najbardziej skuteczne sposoby na dotarcie do klienta. Wydając stosunkowo niewielką kwotę możemy osiągnąć duży zwrot w bardzo krótkim czasie. Internet to niesamowite źródło potencjalnych klientów. Dzięki wyszukiwarce każdy podmiot gospodarczy może rozwinąć biznesowe skrzydła i trafić ze swoimi usługami do potencjalnych odbiorców z całego kraju! Pozycjonowanie? Tylko skuteczne! Myśląc o inwestycji w pozycjonowanie strony internetowej warto stawiać na pewne rozwiązania dające długotrwały efekt. AFTERWEB Wrocław tworzy skuteczne kampanie, które prowadzą do uzyskania wysokich, stabilnych pozycji. Zatrudniając najlepszych specjalistów wypracowaliśmy model pozycjonowania, który gwarantuje wysokie pozycje bez narażania strony klienta na późniejszy szybki spadek.

źródło: https://afterweb.pl/

Znakomite efekty, jakie można uzyskać wykorzystując potencjał tkwiący w wyszukiwarce, wymagają jednak sporego nakładu pracy. Z jednej strony ze względu na to, że skuteczność tej metody promocji jest znana od dawna i w walce o zyskowne lokaty będziemy musieli pokonać wielu rywali. Z drugiej z powodu tego, że Google znacznie lepiej niż miało to miejsce dawniej dba o jakość zwracanych użytkownikom wyników i eliminuje z wyścigu tych, którzy chcą zdobyć szczyt na skróty. Co więc należy zrobić? Zlecić pozycjonowanie doświadczonym fachowcom!

Doświadczony zespół SEO zadba o więcej, niż sama pozycja w Google

Zdobycie wysokiego miejsca w Google to warunek sukcesu i niezawodny sposób na radykalnie podniesienie ruchu na stronie, a także i zysków – bo ruch ten będzie niezwykle cennym, generowanym przez ściśle wyselekcjonowanych użytkowników. Jednak aby bez przeszkód uzyskać dobrą lokatę, a następnie w pełni czerpać z niej korzyści, trzeba jeszcze raz wrócić do kwestii wygody, jakiej oczekuje przeciętny internauta. Budowa bazy linków to jedno z zadań zespołu SEM – dziś bardzo na znaczeniu zyskała jednak także optymalizacja. Tutaj zaś wielką wagę ma szereg kwestii technicznych, w tym istotnych zarówno dla użytkownika, jak i robotów Google, bo te do pewnego stopnia starają się oceniać witryny jego oczyma. Nie możemy więc zmuszać potencjalnego klienta do zbyt długiego oczekiwania na załadowanie się strony. Rywalizacji z konkurentami nie ułatwi nam też brak przystosowania do urządzeń mobilnych. Ponadto, nawet jeśli nasza witryna będzie technicznie poprawna, zyska właściwą strukturę i nawigację, czytelne adresy podstron inne istotne cechy, musi być po prostu wygodna i intuicyjna. Jeśli to zaniedbamy, grozi nam wysoki współczynnik odrzuceń, a ze strony nieco bardziej cierpliwych klientów, porzucone koszyki. Jak więc o to wszystko zadbać? Zostaw to specjalistom! Fachowy zespół SEM zajmie się wszystkim, co jest istotne z punktu widzenia skutecznej walki o dobre miejsca w Google. Im także możesz zlecić obsługę kampanii Ads, czyli reklam wyświetlanych w sąsiedztwie wyników organicznych. Sprawdź, jakie efekty daje synergia obu metod!

Awaria Facebooka

Facebook, Instagram i Messenger nie działają, awaria zgłaszana jest nie tylko w Polsce.

Jak skutecznie dotrzeć do klientów?

Jeżeli prowadzisz firmę w takim mieście jak Gdynia, czyli do którego docierają turyści nie tylko z Polski ale i z całego świata, a twoja działalność jest w jakiś sposób ukierunkowana także na obsługę zarówno mieszkańców Gdyni jak i turystów, prosimy rozważ pozycjonowanie swojej strony internetowe...

Jak wygląda kultura pracy w IT?

Jeśli chciałbyś rozpocząć karierę w branży IT, koniecznie zapoznaj się z kulturą pracy charakterystyczną dla tego sektora. Dzięki temu szybko odnajdziesz się w nowym środowisku, co znamiennie wpłynie także na Twoją wydajność. Przekonaj się, na czym polega komunikacja między pracownikami w IT i cz...

Jak założyć i rozkręcić własny sklep online?

W ostatnich latach zakupy już na dobre przeniosły się do sieci. Zamawianie potrzebnych towarów i usług bez wychodzenia z domu jest proste i wygodne, nic więc dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie sklepu internetowego.

Czemu Twój sklep internetowy nie sprzedaje?

Dobrze zbudowana strona internetowa, to niestety nie jest gwarancja odnoszenia sukcesu w branży sprzedaży internetowej. Okazać się może, że pomimo starań i włożenia dużej ilości pracy, nasz sklep internetowy nie sprzedaje, a co za tym idzie my sami nie zarabiamy. Myślisz, aby zrezygnować z prowad...

Trendy w marketingu internetowym: jak utrzymać się na szczycie?

Świat marketingu online zmienia się dynamicznie. Kluczem do sukcesu w tak rozwijającej się branży jest więc ciągłe aktualizowanie wiedzy i dostosowywanie strategii do najnowszych trendów. Ale jak utrzymać się na szczycie w tej nieustannie ewoluującej dziedzinie?

E-commerce na międzynarodowym rynku: wyzwania logistyczne i sposoby ich pokonania

Cross border commerce to z punktu widzenia wielu polskich firm szansa znalezienia kolejnego obszaru rozwoju. Jednocześnie rozpoczęcie działalności e-commerce na międzynarodowym rynku wiąże się z wieloma wyzwaniami, szczególnie w obszarze logistyki. Na które potencjalne bariery warto...