Skip to main content

Tworzenie stron internetowych Warszawa a ich użyteczność, czyli 7 często popełnianych błędów

| Artykuł sponsorowany | Internet

Tworzenie stron internetowych Warszawa jest nierozerwalnie związane z pojęciem użyteczności. Dotyczy ona głównie aplikacji internetowych i urządzeń interaktywnych, jednak jest wyzwaniem również dla tych osób, które zawodowo zajmują się projektowaniem innego rodzaju stron stron.

  1. User experience a projektowanie stron www Warszawa
  2. Tworzenie stron internetowych Warszawa - jakich błędów warto się wystrzegać?

Dobra strona www jest użyteczna, czyli pozwala szybko dotrzeć do poszukiwanych informacji. Wiele zależy od umiejętności projektanta, który powinien połączyć potrzeby grupy docelowej z celami biznesowymi klienta.

User experience a projektowanie stron www Warszawa

Z użytecznością strony www Warszawa łączy się też pojęcie user experience (UE), czyli ogół doświadczeń użytkownika, który korzysta z danej witryny. UE ma szersze znaczenie niż użyteczność - ta druga obejmuje głównie aspekt samego korzystania z produktów, podczas gdy UE dotyczy wszystkich czynników. User experience to dosłownie doświadczenie użytkownika, a więc obejmuje tę część projektu, która ma zaspokoić potrzeby usera. Osiągnięcie tego efektu jest możliwe dzięki konwergencji, czyli przenikaniu się wielu dyscyplin, związanych z tworzeniem stron internetowych.

Tworzenie stron internetowych Warszawa - jakich błędów warto się wystrzegać?

Użyteczne strony internetowe, tworzone zgodnie z zasadami user experience, zachęcają użytkownika do korzystania z witryny, dlatego nie mogą zawierać podstawowych błędów. Profesjonalne projektowanie stron internetowych Warszawa zapewni zespół specjalistów z agencji https://coolbrand.pl/uslugi/strony-internetowe-warszawa/.

Do często popełnianych błędów, związanych z użytecznością strony i UE należą:

  • nie podawanie cen w katalogach gotowych produktów lub ich udostępnianie tylko po zalogowaniu lub założeniu konta,
  • niewystarczająca optymalizacja, z którą wiąże się, np. zbyt długie ładowanie strony; warto pamiętać, że optymalizacja dotyczy również baz danych, kodu PHP oraz zapytań SQL,
  • obecność dużej ilości wyskakujących okien, np. z reklamami,
  • puste działu lub martwe linki, np. strona w budowie,
  • strona intro - w wielu przypadkach jej treść nie wnosi wartościowych informacji dla użytkownika, a jest jedynie chętnie pomijaną reklamą,
  • brak wyszukiwarki produktów lub możliwości ich sortowania - użytkownik, który musi przejrzeć kilkanaście stron z produktami, aby znaleźć to, czego szuka, szybko zniechęci się do zakupów w tym sklepie,

niesformatowane bloki tekstów, które szybko nudzą i odstraszają użytkownika do dalszej eksploracji oferty.

​Światłowód w Kaliszu – czy to dobre rozwiązanie?

Światłowód zyskuje na popularności jako najnowocześniejsza technologia dostępu do internetu, oferująca użytkownikom ultrawysokie prędkości transmisji danych. W Kaliszu, podobnie jak w wielu innych miastach Polski, rośnie zainteresowanie tym rozwiązaniem. Dostęp do szybkiego i stabilnego internetu...

Awaria Facebooka

Facebook, Instagram i Messenger nie działają, awaria zgłaszana jest nie tylko w Polsce.

Jak skutecznie dotrzeć do klientów?

Jeżeli prowadzisz firmę w takim mieście jak Gdynia, czyli do którego docierają turyści nie tylko z Polski ale i z całego świata, a twoja działalność jest w jakiś sposób ukierunkowana także na obsługę zarówno mieszkańców Gdyni jak i turystów, prosimy rozważ pozycjonowanie swojej strony internetowe...

Jak wygląda kultura pracy w IT?

Jeśli chciałbyś rozpocząć karierę w branży IT, koniecznie zapoznaj się z kulturą pracy charakterystyczną dla tego sektora. Dzięki temu szybko odnajdziesz się w nowym środowisku, co znamiennie wpłynie także na Twoją wydajność. Przekonaj się, na czym polega komunikacja między pracownikami w IT i cz...

Jak założyć i rozkręcić własny sklep online?

W ostatnich latach zakupy już na dobre przeniosły się do sieci. Zamawianie potrzebnych towarów i usług bez wychodzenia z domu jest proste i wygodne, nic więc dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie sklepu internetowego.

Czemu Twój sklep internetowy nie sprzedaje?

Dobrze zbudowana strona internetowa, to niestety nie jest gwarancja odnoszenia sukcesu w branży sprzedaży internetowej. Okazać się może, że pomimo starań i włożenia dużej ilości pracy, nasz sklep internetowy nie sprzedaje, a co za tym idzie my sami nie zarabiamy. Myślisz, aby zrezygnować z prowad...

Trendy w marketingu internetowym: jak utrzymać się na szczycie?

Świat marketingu online zmienia się dynamicznie. Kluczem do sukcesu w tak rozwijającej się branży jest więc ciągłe aktualizowanie wiedzy i dostosowywanie strategii do najnowszych trendów. Ale jak utrzymać się na szczycie w tej nieustannie ewoluującej dziedzinie?