Lokalizator GPS

Ludzie szukający sposobu na bardziej przejrzyste zarządzanie flotą raczej napotkały na swojej drodze system nadzoru GPS, a raczej dedykowany jemu lokalizator.
Ze względu na szeroki zakres funkcji może być używany zarówno przez osoby prywatne, jak i firmy. Warto wspomnieć, że oszczędność kosztów wynika z ekonomicznie korzystniejszego stylu jazdy i możliwości bezproblemowego lokalizowania poszczególnych aut.
Dzięki sprzętowi śledzącemu ze wbudowanym nadajnikiem GPS możemy poznać szczegółowe położenie firmowej floty samochodowej. Kiedy klienci kupują takie urządzenia, automatycznie uzyskują dostęp do dedykowanej platformy online z dowolnego miejsca, aby monitorować bieżące i zarchiwizowane lokalizacje pojazdów.
Źródło: https://www.verizonconnect.com/pl/
Klienci indywidualni, tacy jak rodzice, mogą za pomocą lokalizatorów sprawdzać dzieci, które obecnie pożyczyły od nich samochody. W niektórych przypadkach, kiedy ktoś chce śledzić samochód należący do partnera, również może posłużyć się omawianym sprzętem. Warto również wspomnieć o entuzjastach ekologicznej jazdy, którzy chcą zminimalizować bezpośrednie koszty związane z eksploatacją samochodu. Właściciele firm używają lokalizatorów do zarządzania flotą w najbardziej efektywny sposób, przy jednoczesnym utrzymaniu stałego kontaktu z kierowcą. Dzięki temu mogą łatwo sprawdzić, czy kierujący pojazdem wypełnia swoje obowiązki. Nie są to jednak jedyne opcje ich używania.
Inne możliwości wykorzystywania lokalizatorów
Dodatkowych możliwości wykorzystania lokalizatorów jest kilka. Wspomnijmy wpierw o systemie antykradzieżowym. Dla niektórych osób decydujących o wdrożeniu systemu GPS najważniejsze jest zabezpieczenie samochodu przed ewentualną kradzieżą. Jednocześnie, jeśli monitoring ma funkcję GSM, może szybciej znaleźć zagubiony pojazd. Kolejną jest skracanie niepotrzebnie długich tras. Częstym problemem w przypadku pojazdów służbowych jest to, że kierowcy używają ich do celów innych, niż zawodowe. Na szczęście można w prosty sposób go rozwiązać, gdy przedsiębiorca zna ich lokalizację i historię trasy. Należy też wspomnieć o samym zwiększeniu poziomu obsługi klienta — dzięki informacjom o bieżącej lokalizacji firmowego samochodu można go przekierować do klienta znajdującego się najbliżej w obrębie danego sektora. Możemy więc mówić o poprawie zadowolenia konsumentów poprzez szybkie i skuteczne realizowanie ich potrzeb.