Skip to main content

Strony internetowe Twojego e-sklepu w oparciu o WooCommerce

WooCommerce dla Twojego sklepu internetowego? Dlaczego ta wtyczka jest taka popularna? Chcą prowadzić e-sklep w sposób łatwy i przyjemny, warto przyjrzeć się temu narzędziu.

 

Parę słów o WooCommerce, zanim wdrożysz go na stronę internetową swojego sklepu

WooCommerce to wtyczka do WordPress wydana w 2011 roku, która od tej pory cieszy się ogromną popularnością, a jej liczba pobrań stale rośnie. Strona internetowa na WordPress, rozszerzona o wtyczkę WooCommerce pozwala na przekształcenie jej w sklep internetowy w bardzo prosty i intuicyjny sposób.

Sam CMS, jakim jest WordPress, jest darmowy, również opisywana tu wtyczka WooCommerce jest darmowa, decydując się na stworzenie strony www sklepu internetowego za pomocą wtyczki WooCommerce, otrzymujemy możliwość prowadzenie swojego biznesu w internecie, a sama jej obsługa jest dość prosta. Mimo, to jeśli nie mamy większego doświadczenia, warto skorzystać w celu jej wdrożenia z usług Agencji Interaktywnej.

6 zalet wtyczki WooCommerce

  1. Jest darmowa- to niewątpliwie ogromna zaleta, ponieważ nie generuje dodatkowych kosztów, co jest bardzo ważne, szczególnie kiedy nasz biznes dopiero raczkuje, a samo jego założenie pochłonęło już spore finanse. Sam CMS WordPress jest darmowy, jedynie pewne jego rozszerzenia i bardziej zaawansowane funkcje mogą być płatne, dlatego też nowoczesne strony internetowe bardzo często tworzy się w oparciu właśnie o ten system zarządzania treścią. WooCommerce jest jedną z tych wtyczek WordPress, które jak już powyżej wspomniano, są w 100% darmowe.
  1. W prostocie jest metoda- cały system CMS, jakim jest WordPress, wychodzi właśnie z założenia prostoty, dlatego też dedykowane do niego pluginy są równie proste. Kilka kroków wystarczy, aby skonfigurować cały sklep internetowy, nawet jeśli nie mamy większych umiejętności programistycznych, jesteśmy w stanie sobie z nim poradzić, dodając nawet różne formy płatności.
  1. Dla każdego biznesu- nieważne czy prowadzimy malutki e-sklepik, średni czy naprawdę duży, przy pomocy wtyczki WooCommerce z taką samą łatwością możemy stworzyć jego stronę www.
  1. Bieżąco aktualizowana- WooCommerce może pochwalić się na pewno ogromną popularnością, dzięki temu wtyczka jest tak często aktualizowana, co także wpływa na jej bezpieczeństwo, jeśli zastosujemy do tego certyfikat SSL, możemy być pewni, że nasi klienci i ich dane, a także wszelkie transakcje są chronione.
  1. Integracja z opcjami wysyłki oraz płatnościami- chyba żaden z nas nie wyobraża sobie obecnie podczas zakupów przez internet nie mieć możliwości wyboru sposobu dostawy lub sposobu płatności, stało się to nie tyle jakimś większym udogodnień, ile opcją, wręcz standardową. Wtyczka WooCommerce umożliwia połączenie opcji wysyłki i płatności na stronie www naszego sklepu online.
  1. Bądź SEO, bądź widoczny- o tym, jak zagadnienia związane z pozycjonowaniem strony internetowej są ważne, nie trzeba chyba już nikomu przypominać, witryna sklepu online założona dzięki opisywanej wtyczce realizuje kwestie związane z SEO bardzo dobrze, dzięki czemu uzyskujemy takie dwa w jednym, sklep internetowy i zarazem dobre jego pozycjonowanie.

Warto czy nie warto?

Oczywiście, że warto! Powyżej wymienione zalety to oczywiście nie wszystkie, jakie otrzymujemy, tworząc stronę internetową w oparciu o WordPress i wtyczkę WooCommerce. Jeśli nadal masz wątpliwości, to może warto wspomnieć, że na podstawie tego pluginu działa ok. 20-30% wszystkich sklepów internetowych.

​Światłowód w Kaliszu – czy to dobre rozwiązanie?

Światłowód zyskuje na popularności jako najnowocześniejsza technologia dostępu do internetu, oferująca użytkownikom ultrawysokie prędkości transmisji danych. W Kaliszu, podobnie jak w wielu innych miastach Polski, rośnie zainteresowanie tym rozwiązaniem. Dostęp do szybkiego i stabilnego internetu...

Awaria Facebooka

Facebook, Instagram i Messenger nie działają, awaria zgłaszana jest nie tylko w Polsce.

Jak skutecznie dotrzeć do klientów?

Jeżeli prowadzisz firmę w takim mieście jak Gdynia, czyli do którego docierają turyści nie tylko z Polski ale i z całego świata, a twoja działalność jest w jakiś sposób ukierunkowana także na obsługę zarówno mieszkańców Gdyni jak i turystów, prosimy rozważ pozycjonowanie swojej strony internetowe...

Jak wygląda kultura pracy w IT?

Jeśli chciałbyś rozpocząć karierę w branży IT, koniecznie zapoznaj się z kulturą pracy charakterystyczną dla tego sektora. Dzięki temu szybko odnajdziesz się w nowym środowisku, co znamiennie wpłynie także na Twoją wydajność. Przekonaj się, na czym polega komunikacja między pracownikami w IT i cz...

Jak założyć i rozkręcić własny sklep online?

W ostatnich latach zakupy już na dobre przeniosły się do sieci. Zamawianie potrzebnych towarów i usług bez wychodzenia z domu jest proste i wygodne, nic więc dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie sklepu internetowego.

Czemu Twój sklep internetowy nie sprzedaje?

Dobrze zbudowana strona internetowa, to niestety nie jest gwarancja odnoszenia sukcesu w branży sprzedaży internetowej. Okazać się może, że pomimo starań i włożenia dużej ilości pracy, nasz sklep internetowy nie sprzedaje, a co za tym idzie my sami nie zarabiamy. Myślisz, aby zrezygnować z prowad...

Trendy w marketingu internetowym: jak utrzymać się na szczycie?

Świat marketingu online zmienia się dynamicznie. Kluczem do sukcesu w tak rozwijającej się branży jest więc ciągłe aktualizowanie wiedzy i dostosowywanie strategii do najnowszych trendów. Ale jak utrzymać się na szczycie w tej nieustannie ewoluującej dziedzinie?