Skip to main content


Dlaczego pozycjonowanie stron to rozwiązanie dla Ciebie? Znamy odpowiedź!

| nadesłane do eobornik | Internet

Nie musisz być biegły w nowinkach z branży marketingu internetowego żeby wiedzieć, czym jest pozycjonowanie. Możesz jednak mieć wątpliwości związane z decyzją dotyczącą tego, czy zwiększanie pozycji Twojej strony www zapewni Ci odczuwalne korzyści. Ten artykuł powstał z myślą o „niezdecydowanych” oraz tych, którzy chcą rozwijać biznesowe skrzydła, ale nie są przekonani co do SEO. Poświęć chwilę na lekturę i świadomie zdecyduj, czy zgłosić się do agencji interaktywnej.

Zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży? Przestań się łudzić, że wysoka pozycja w Google nic nie daje

Tak się składa, że żyjemy w czasach zdominowanych przez internet. Każdy wie, w jaki sposób korzystać z wyszukiwarki Google, aby znaleźć interesujący produkt lub usługę. W związku z tym przekonanie, że reklama online jest bezwartościowa (a przynajmniej niepotrzebna), okazuje się wysoce błędne. Najnowsze badania sprawdzające, które pozycje w wyszukiwarce generują kliknięcia przekładające się na konwersję dowodzą, że obecność w TOP10 wyników bezpośrednio przekłada się na sprzedaż. Użytkownicy sieci zwracają uwagę niemal wyłącznie na pierwsze dziesięć odpowiedzi na wygooglowane zapytanie, przy czym w przypadku pierwszej pozycji na stronę przejdzie ok. 33% internautów, podczas gdy piąta pozycja zachęci zaledwie ok. 6%. Statystyki nie kłamią: im lepsza widoczność w sieci, tym większe zainteresowanie ofertą.

Jeżeli zarządzasz firmą usługową lub zakładem produkcyjnym, prowadzisz sklep internetowy albo lokalne przedsiębiorstwo, rozważ więc pozycjonowanie stron. Fachowo przeprowadzone pozwoli Twojej witrynie dostać się na szczyt Google, zapewniając Ci zyski, jakich nie odnotujesz bez promocji online.

Boisz się, że Twój mały biznes nie ma szans na sukces w internecie? Poznaj pozycjonowanie lokalne

Znakomitym rozwiązaniem dla małych przedsiębiorców, którzy prowadzą działalność w określonym regionie, okazuje się pozycjonowanie lokalne. To innowacyjna, spersonalizowana forma marketingu w sieci. Sprowadza się ona w dużej mierze do przygotowania, a następnie wdrożenia fraz kluczowych z członem geolokalizacyjnym, np. fryzjer Kalisz, korepetycje angielski Wrocław. Taki zabieg sprawia, że pozycjonowana lokalnie strona dociera przede wszystkim do osób, zamieszkujących dany obszar: najczęściej miasto lub województwo. Ma to sens, ponieważ promocja biznesów regionalnych na całą Polskę nie jest tak skuteczna – usług fryzjerskich czy nauczycieli udzielających korepetycji szuka się w swojej okolicy, a nie obcym mieście. 

Dlatego jeżeli zarządzasz niewielką firmą, nie powinieneś obawiać się pozycjonowania. Dobra agencja SEO przygotuje dla Ciebie indywidualną ofertę, która na pewno odpowie Twoim oczekiwaniom. Zleć audyt swojej strony, sprawdź, co zaproponują specjaliści od marketingu internetowego i podejmij decyzję!

Źródło: Afterweb (https://afterweb.pl/

 

Awaria Facebooka

Facebook, Instagram i Messenger nie działają, awaria zgłaszana jest nie tylko w Polsce.

Jak skutecznie dotrzeć do klientów?

Jeżeli prowadzisz firmę w takim mieście jak Gdynia, czyli do którego docierają turyści nie tylko z Polski ale i z całego świata, a twoja działalność jest w jakiś sposób ukierunkowana także na obsługę zarówno mieszkańców Gdyni jak i turystów, prosimy rozważ pozycjonowanie swojej strony internetowe...

Jak wygląda kultura pracy w IT?

Jeśli chciałbyś rozpocząć karierę w branży IT, koniecznie zapoznaj się z kulturą pracy charakterystyczną dla tego sektora. Dzięki temu szybko odnajdziesz się w nowym środowisku, co znamiennie wpłynie także na Twoją wydajność. Przekonaj się, na czym polega komunikacja między pracownikami w IT i cz...

Jak założyć i rozkręcić własny sklep online?

W ostatnich latach zakupy już na dobre przeniosły się do sieci. Zamawianie potrzebnych towarów i usług bez wychodzenia z domu jest proste i wygodne, nic więc dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie sklepu internetowego.

Czemu Twój sklep internetowy nie sprzedaje?

Dobrze zbudowana strona internetowa, to niestety nie jest gwarancja odnoszenia sukcesu w branży sprzedaży internetowej. Okazać się może, że pomimo starań i włożenia dużej ilości pracy, nasz sklep internetowy nie sprzedaje, a co za tym idzie my sami nie zarabiamy. Myślisz, aby zrezygnować z prowad...

Trendy w marketingu internetowym: jak utrzymać się na szczycie?

Świat marketingu online zmienia się dynamicznie. Kluczem do sukcesu w tak rozwijającej się branży jest więc ciągłe aktualizowanie wiedzy i dostosowywanie strategii do najnowszych trendów. Ale jak utrzymać się na szczycie w tej nieustannie ewoluującej dziedzinie?

E-commerce na międzynarodowym rynku: wyzwania logistyczne i sposoby ich pokonania

Cross border commerce to z punktu widzenia wielu polskich firm szansa znalezienia kolejnego obszaru rozwoju. Jednocześnie rozpoczęcie działalności e-commerce na międzynarodowym rynku wiąże się z wieloma wyzwaniami, szczególnie w obszarze logistyki. Na które potencjalne bariery warto...