Funkcjonowanie oddziałów paszportowych w Wielkopolsce.
W związku ze zniesieniem ograniczeń w funkcjonowaniu Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu informujemy, że powrót do zasad obsługi klienta w sprawach paszportowych obowiązujących przed ogłoszeniem stanu epidemii COVID-19 przebiegać będzie zgodnie z poniższym harmonogramem.
Oddział Paszportów w Poznaniu, Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile
Z uwagi na dokonane dotychczas internetowo i telefonicznie rezerwacje wizyt paszportowych na marzec 2022 r., mimo dodatkowej obsługi klientów w dni wolne od pracy, tj. w soboty 5, 12 oraz 19 marca 2022 r., pula dostępnych wizyt na złożenie wniosku o paszport do 28 marca 2022 r. uległa wyczerpaniu. Pozostały terminy w rezerwacji internetowej.
Od 21 marca 2022 r.
- obowiązują standardowe godziny obsługi klienta; w poniedziałki lokalizacje paszportowe w Poznaniu, Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile czynne będą do godz. 18.00.
Z dniem 4 kwietnia 2022 r.
- pula wizyt paszportowych objętych w stanie epidemii COVID-19 obowiązkiem rezerwacji telefonicznej, udostępniona zostanie w systemie kolejkowym (w celu złożenia wniosku o dokument paszportowy lub odbioru paszportu niezbędne będzie pobranie biletu z biletomatu),
- nie będzie możliwości dokonania rezerwacji wizyty paszportowej drogą telefoniczną,
- na dotychczasowych zasadach będzie funkcjonować rezerwacja internetowa wizyt paszportowych (możliwość rezerwacji internetowej obejmuje okres 4 tygodni naprzód, tzn. każdego dnia uwalniany jest ostatni dzień okresu objętego rezerwacją, szczegóły dostępne w zakładce: Rezerwacja internetowa wizyty paszportowej).
Terenowe Punkty Paszportowe w Nowym Tomyślu, Gnieźnie, Szamotułach, Ostrowie Wielkopolskim i Środzie Wielkopolskiej
Z uwagi na dokonane dotychczas telefoniczne rezerwacje wizyt paszportowych na marzec i kwiecień 2022 r., mimo dodatkowej obsługi klientów w dni wolne od pracy w Gnieźnie i Nowym Tomyślu, tj. w soboty 5, 12 oraz 19 marca 2022 r., pula dostępnych wizyt do 29 kwietnia 2022 r. uległa wyczerpaniu.
Z dniem 2 maja 2022 r.:
- w celu złożenia wniosku o dokument paszportowy lub odbioru paszportu niezbędne będzie pobranie biletu z biletomatu,
- nie będzie możliwości dokonania rezerwacji wizyty paszportowej drogą telefoniczną.