Rejestrator czasu pracy – na jaki się zdecydować?

Wszyscy pracodawcy oraz pracownicy zobowiązani są do precyzyjnego rejestrowania czasu pracy. W większości przedsiębiorstw jest to podstawa niezbędna do wypłacenia adekwatnego wynagrodzenia poszczególnym osobom.
Korzystanie z na pierwszy rzut oka bezpłatnych rozwiązań, jakimi są papierowe dokumenty lub cyfrowe arkusze kalkulacyjne jest skrajnie nieefektywne oraz narażone na wystąpienie nieumyślnych błędów, a nawet nadużyć. Ręczne przetwarzanie oraz magazynowanie tego rodzaju dokumentów generuje dodatkowe koszty i pochłania zasoby czasowe wszystkich pracowników.
Na szczęście na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań, które dopasować można do indywidualnych potrzeb oraz specyfiki biznesu. Wybierając odpowiedni rejestrator czasu pracy, pamiętać trzeba również o odpowiednim oprogramowaniu umożliwiającym przetwarzanie zebranie danych w czasie rzeczywistym. Automatyzacja tego rodzaju pozwala oszczędzić czas oraz pieniądze, a co za tym idzie, wspiera prawidłowy rozwój biznesu.
Na jakie funkcje RCP warto zwrócić uwagę przed zakupem?
Nowoczesne rejestratory czasu pracy podzielić można ze względu na sposób identyfikowania danego pracownika. W zależności od ilości potencjalnych użytkowników oraz poziomu bezpieczeństwa w danej firmie skorzystać można z kart albo breloków zbliżeniowych, kodów PIN lub bardziej zaawansowanych czytników danych biometrycznych, takich jak linie papilarne. RCP wyposażony może być także w kamerę rejestrującą wszystkie zdarzenia. Dostępne są również modele z wodoszczelną metalową obudową, które sprawdzić się mogą w miejscach bardziej narażonych na działanie warunków atmosferycznych lub pary wodnej.
Czy warto zdecydować się na RCP z czytnikiem linii papilarnych?
RCP z czytnikiem linii papilarnych to zdecydowanie jedno z najbezpieczniejszych rozwiązań, które pomimo wyższej na pierwszy rzut oka ceny, może okazać się o wiele bardziej ekonomiczne niż zakup, rejestrowanie oraz utrzymanie setek kart zbliżeniowych. RCP z czujnikiem linii papilarnych pomaga też uniknąć wszelkiego rodzaju nadużyć ze strony mniej uczciwych pracowników. Gwarantuje on większe bezpieczeństwo, ponieważ z zaginionej karty lub breloka skorzystać może w każdej chwili ktokolwiek.
Dlaczego oprogramowanie dla gastronomii Reset2 cieszy się dużą popularnością?
Reset2 jest producentem nowoczesnego oprogramowania umożliwiającego automatyzację oraz digitalizację procesów związanych z pracą księgowości, kadr, ewidencji środków, logistyki i sprzedaży. Są oni często wybierani przez klientów ze względu na duże doświadczenie w zakresie wdrożenia oraz dopasowania systemów informatycznych do indywidualnych potrzeb danej placówki. Bezpłatna pomoc telefoniczna lub internetowa pozwala szybko wyjaśnić wszelkie potencjalne wątpliwości. Oprogramowanie dla gastronomii od Reset2 może być wykorzystywane w restauracjach, klubokawiarniach, barach, firmach cateringowych, cukierniach czy kawiarniach. Warto zdecydować się na zakup RCP na stronie Reset2 ze względu na darmową integrację on-line z modułem R2PłatnikPRO.