Reklama dźwignią handlu - Odbiorca indywidualny a przemysłowy

Dowolny producent lub usługodawca, by dotrzeć do danego klienta ze swoim produktem, musi stosować różnego rodzaju formy promocji czy też reklamy.
Dla klienta indywidualnego stosuje się reklamę, która dociera do bardzo szerokiego grona osób, jak reklama w Internecie, telewizji, czasopismach itp. Natomiast firmy, których odbiorcą jest nie pojedyncza osoba, a drugie przedsiębiorstwo, muszą stosować bardziej bezpośrednie formy promocji swoich produktów.Zależnie od branży – produkcyjnej bądź usługowej – firmy stosują odmienne rodzaje prób dotarcia do klienta, promocji swoich wyrobów oraz form sprzedażowych. Część z tych zabiegów reklamowych stosowana jest na co dzień, inne zaś jedynie okazjonalnie.
Cyfrowo czy analogowo?
Najpopularniejszą formą prezentacji swoich wyrobów i usług, które do zaoferowania mają duże firmy i korporacje, są katalogi. Najczęściej dostępne są one w formie profesjonalnie wydrukowanej książki zawierającej mnóstwo zdjęć i szczegółowych danych technicznych. Wiele z tych pozycji oferowanych jest również w postaci plików cyfrowych, jednak w gąszczu numerów katalogowych i danych specyfikacyjnych wersje papierowe często pozwalają łatwiej odnaleźć to, co jest potrzebne i poszukiwane.
Katalogi, w których znajdują się szczegółowe listy produktów wraz z odpowiednimi numerami, specyfikacją techniczną, zdjęciami poglądowymi itp., służą nie tylko jako produkt reklamowy, ale również jako gotowa podkładka do składania gotowych zamówień.
Formy reklamy i promocji
Jedną z form reklamy, bardzo często połączoną z różnego rodzaju promocją zakupową danego produktu oraz jego degustacją, są stoiska promocyjne. Ich obecność najbardziej znana jest z wielkopowierzchniowych sklepów samoobsługowych i centrów handlowych. Tego typu stoiska reklamowe obsługiwane są z reguły przez jedną, maksymalnie dwie osoby.
Ideą tego typu reklamy jest bezpośrednie zapoznanie potencjalnego klienta z danym produktem - w przypadku produktów spożywczych poprzez jego degustację lub w przypadku innego rodzaju wyrobów - przetestowanie na sobie.
Przestrzenie reklamowe
Choć nieduże stoiska promocyjne najczęściej ustawiane są właśnie w dużych marketach i spróbować można przy nich gorącej kawy, pieczonej kiełbasy czy też pierogów, nie znaczy to, iż producenci nie wychodzą ze swymi wyrobami na ulicę.
Okres letnich wakacji obfituje w wiele możliwości i okazji do tego, aby takie nieduże stoiska reklamowe wykorzystać w terenie, do czego skłania nie tylko pogoda, ale też sezon urlopowy.
Każde tego typu stoisko, na którym promować będziemy produkty spożywcze, musi być odpowiednio zaprojektowane i wykonane, by nie tylko było bezpieczne i higieniczne, ale też, by jak najlepiej promowało daną firmę. W tym celu najlepiej jest skorzystać z usług firm, które profesjonalnie zajmują się projektowaniem i wykonawstwem stoisk reklamowych, takich jak poznańska firma VERSUS.
Promować trzeba umieć
Niewielkich rozmiarów stoiska reklamowe, w przeciwieństwie do tych dużych, obecnych na międzynarodowych targach, mogą towarzyszyć danej firmie nawet kilka lat i często być w użyciu. Nic nie stoi na przeszkodzie, by odwiedzać z nim różne miejsca na terenie kraju i promować dany produkt. Projekt stoiska możesz zamówić tutaj: https://versus-targi.pl/oferta/projekty-stoisk-targowych/.
Dobrze zaprojektowane i wykonane stoisko promocyjne, powinno pozwolić na jego bezproblemowy transport, złożenie i rozłożenie oraz obsługę, ale co też niezwykle istotne, powinno idealnie reprezentować daną firmę. Trwały i estetyczny design to podstawa, gdyż bodźce wizualne niezwykle intensywnie na nas oddziałują.