Skip to main content


Nieświadomie reklamujesz firmy w Internecie?

| Internet

zrzut ze strony https://plus.google.com/settings/endorsementsDzięki nowinkom Google każdy z nas może nieświadomie reklamować czyjeś usługi, firmę. Otóż już teraz możemy stać się osobami tworzącymi tak zwaną społeczną rekomendację.

Skąd taka interakcja. Dotyczy to osób posiadających profil Google+ oraz posiadajacych konto Google. Aby je zdobyć wystarczy nawet nieświadomie potwierdzić rejestrację przy tworzeniu sobie konta pocztowego lub wyrażaniu zgody w trakcie podłączania się do szerokiej gamy produktów Google. Oczywiście wprowadzenie naszego zdjęcia wymaga już bardziej świadomego działania.

Na całe szczęście koncern wprowadzając te zmiany musi uzyskać naszą zgodę, jednak domyślne funkcjonalności bez pytania o zdanie tworzą z nas osoby dające społeczną rekomendację. Aby uniknąć wystawiania naszego polecenia w sposób nie zawsze chciany przez nas zawczasu odmówmy możliwości wykorzystania naszej osoby do rekomendowania.

Można to uczynić na stronie –> https://plus.google.com/settings/endorsements . W trakcie potwierdzania rezygnacji z poleceń, otrzymujemy komunikat ze sprytnie sformułowaną treścią“ Czy na pewno chcesz to zrobić? Czy wyłączysz to ustawienie, Twoi znajomi będą mieli mniejsze szanse na skorzystanie z Twoich rekomendacji.”

zrzut ze strony https://plus.google.com/settings/endorsements
Jak działa społeczne rekomendowanie produktu. Jest to czynności bardzo mocno zbliżona do “polubień” na Facebook. Szukając np. restauracji w wyszukiwarce przy reklamie pojawi się może Twoja opinia, którą wystawiłeś tej restauracji za pośrednictwem +1. Google nasze dane pobiera bezpośrednio z Google+. Do rekomendacji społecznej nie są wykorzystywane profile osób niepełnoletnich. Do rekomendacji społecznej wykorzystywana będzie również nasza aktywność w YouTube.

No tak, ale czy to jest złe? Przecież zawsze mówi się, że najlepszą reklamą jest rekomendacja znajomego, tak więc teraz zarówno google jak i facebook zastępuje już nam konieczność szukania opinii wśród znajomych bo będziemy ją mieli od razu w wyszukiwarce. Po co dzwonić czy dyskutować, wymieniać się swoimi opiniami, wystarczy poszukać tego w Internecie. Czy jednak aż tak bardzo chcemy unikać kontaktów z innymi? Czy już całkowicie nasze życie można zamknąć w sieci?

Awaria Facebooka

Facebook, Instagram i Messenger nie działają, awaria zgłaszana jest nie tylko w Polsce.

Jak skutecznie dotrzeć do klientów?

Jeżeli prowadzisz firmę w takim mieście jak Gdynia, czyli do którego docierają turyści nie tylko z Polski ale i z całego świata, a twoja działalność jest w jakiś sposób ukierunkowana także na obsługę zarówno mieszkańców Gdyni jak i turystów, prosimy rozważ pozycjonowanie swojej strony internetowe...

Jak wygląda kultura pracy w IT?

Jeśli chciałbyś rozpocząć karierę w branży IT, koniecznie zapoznaj się z kulturą pracy charakterystyczną dla tego sektora. Dzięki temu szybko odnajdziesz się w nowym środowisku, co znamiennie wpłynie także na Twoją wydajność. Przekonaj się, na czym polega komunikacja między pracownikami w IT i cz...

Jak założyć i rozkręcić własny sklep online?

W ostatnich latach zakupy już na dobre przeniosły się do sieci. Zamawianie potrzebnych towarów i usług bez wychodzenia z domu jest proste i wygodne, nic więc dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie sklepu internetowego.

Czemu Twój sklep internetowy nie sprzedaje?

Dobrze zbudowana strona internetowa, to niestety nie jest gwarancja odnoszenia sukcesu w branży sprzedaży internetowej. Okazać się może, że pomimo starań i włożenia dużej ilości pracy, nasz sklep internetowy nie sprzedaje, a co za tym idzie my sami nie zarabiamy. Myślisz, aby zrezygnować z prowad...

Trendy w marketingu internetowym: jak utrzymać się na szczycie?

Świat marketingu online zmienia się dynamicznie. Kluczem do sukcesu w tak rozwijającej się branży jest więc ciągłe aktualizowanie wiedzy i dostosowywanie strategii do najnowszych trendów. Ale jak utrzymać się na szczycie w tej nieustannie ewoluującej dziedzinie?

E-commerce na międzynarodowym rynku: wyzwania logistyczne i sposoby ich pokonania

Cross border commerce to z punktu widzenia wielu polskich firm szansa znalezienia kolejnego obszaru rozwoju. Jednocześnie rozpoczęcie działalności e-commerce na międzynarodowym rynku wiąże się z wieloma wyzwaniami, szczególnie w obszarze logistyki. Na które potencjalne bariery warto...