Przejdź do głównej treści

Obornickie dożynki gminne w Lulinie?

| Łukasz | Lokalne

Oborniccy sołtysi mają kolejną naradę za sobą.

W sali sesyjnej Urzędu Miejskiego w Obornikach 13 listopada spotkali się sołtysi. Podczas narady z udziałem burmistrza Tomasza Szramy podejmowano wiele bieżących spraw. Oprócz nich podjęto decyzję o organizacji balo sołtysów. Ten ma się odbyć w styczniu. Dwa miesiące później sołtysi chcą pojechać do Amsterdamu i zobaczyć m.in. kwitnące orchidee. 

Zgłoszona została też propozycja organizacji dożynek gminnych w 2020 roku. Swój akces zgłosiło Sołectwo Lulin poprzez osobę sołtys Agnieszki Muchy.

Spotkanie opłatkowe zaplanowano na 18 grudnia.

To duże wyróżnienie dla całej gminy – prowadzona w Obornikach kampania edukacyjna Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji trafiła na łamy Proto.pl, jednego z najważniejszych portali branżowych w Polsce, poświęconych komunikacji i PR.
Uczniowie szkoły z Chrustowa doczekają się upragnionej sali gimnastycznej. Trwają już pierwsze prace.
Podczas obchodów Dni Obornik,  27 czerwca 2025, odbyła się uroczysta Sesja Rady Miejskiej. Ceremonia składała się z czterech części, w trakcie których wręczono wyróżnienia dla firm, instytucji i osób szczególnie zasłużonych dla Gminy Oborniki.
W tym roku ponownie w ramach Dni Obornik w piątek, 27 czerwca, odbędzie się Dzień Profilaktyki Zdrowia, pod hasłem „GO po zdrowie!”. Mieszkańcy będą mogli skorzystać z różnych darmowych badań.
Przy ul. Marii Curie-Skłodowskiej w Obornikach ruszyła kolejna inwestycja wodociągowo-kanalizacyjna realizowana przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. To część szerszego programu obsługi prywatnych inwestorów, który z powodzeniem funkcjonuje na terenie gminy.
Od 2018 roku w Polsce obowiązuje prawo, nakładające na władze samorządowe obowiązek sporządzania raportu o stanie gminy. Regulacje te mają zastosowanie zarówno do gmin, powiatów, jak i województw.
Zgodnie z wnioskiem podpisanym przez Burmistrza Zaranka zwołana jest w dniu 18.06.2025 w trybie nadzwyczajnym sesja Rady Miejskiej w Rogoźnie.