Przejdź do głównej treści

Porządek obrad Rady Miejskiej w Obornikach

| Łukasz | Komunikaty

Rada Miejska w Obornikach podejmie uchwały w sprawie porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025.

Tuż przed świętami spotkają się oborniccy radni na kolejnej sesji. Przewodniczący Rady Miejskiej w Obornikach Paweł Drewicz zwołał posiedzenie na dzień 23 grudnia, na godz. 09:00. Radni podjąć mają uchwały m.in. w sprawie funkcjonowania obornickiego schroniska dla bezdomnych zwierząt. 

Porządek obrad:

1.      Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

2.      Przedstawienie porządku obrad.

3.      Przyjęcie protokołów z VIII i IX sesji Rady Miejskiej w Obornikach.

4.      Sprawozdanie Burmistrza Obornik z prac w okresie między sesjami.

5.      Sprawozdania komisji z prac w okresie między sesjami.

6.      Zapytania do przewodniczących komisji w zakresie dotyczącym przedstawionych sprawozdań.

7.      Zapytania radnych do przedstawicieli Zarządu i Rady Powiatu Obornickiego oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych, instytucji kultury, prezesów spółek i zaproszonych gości.

8.      Zapytania sołtysów.

9.      Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Oborniki na rok 2024 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).

10.   Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Oborniki na lata 2024-2056 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).

11.   Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków budżetu Gminy Oborniki, które nie wygasają z upływem roku 2024 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).

12.   Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Oborniki na lata 2025-2056 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).

13.   Podjęcie uchwały w sprawie budżetu Gminy Oborniki na rok 2025 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).

14.   Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia Miejskiego Buforowego Parkingu Płatnego położonego poza drogami publicznymi w Obornikach, zasad korzystania z miejskiego buforowego parkingu płatnego położonego poza drogami publicznymi w Obornikach, określenia wysokości opłat za parkowanie, wysokości opłat dodatkowych i sposobu ich pobierania (osoba referująca: Kierownik Wydziału Inwestycji i Rozwoju p. Przemysław Mączyński).

15.   Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w miejscowości Oborniki w rejonie ulic: Armii Poznań, Objezierskiej i Wymysłowskiej, gmina Oborniki (osoba referująca: Kierownik Wydziału Planowania Przestrzennego p. Lidia Kizior-Pietrzak).

16.   Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Czarnków porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).

17.   Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Miasto Czarnków porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).

18.   Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Duszniki porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).

19.   Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Grodzisk Wielkopolski porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).

20.   Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Kamieniec porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).

21.   Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Miejską Kościan porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).

22.   Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Lwówek porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).

23.   Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Murowana Goślina porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).

24.   Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Nowy Tomyśl porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).

25.   Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Obrzycko porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).

26.   Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Rogoźno porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).

27.   Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Rokietnica porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).

28.   Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Ryczywół porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).

29.   Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Tarnowo Podgórne porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).

30.   Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Wielichowo porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2025 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).

31.   Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy części nieruchomości położonej w Bogdanowie, stanowiącej własność Gminy Oborniki oraz zgody na zawarcie umowy dzierżawy na czas określony dłuższy niż 3 lata (wnioskodawca 1, dz. nr 281/9 o pow. 18,06 m2; osoba referująca: Kierownik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Mienia Komunalnego p. Katarzyna Bach-Rydzewska).

32.   Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy części nieruchomości położonej w Bogdanowie, stanowiącej własność Gminy Oborniki oraz zgody na zawarcie umowy dzierżawy na czas określony dłuższy niż 3 lata (wnioskodawca 2, dz. nr 281/9 o pow. 18,69 m2; osoba referująca: Kierownik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Mienia Komunalnego p. Katarzyna Bach-Rydzewska).

33.   Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy części nieruchomości położonej w Bogdanowie, stanowiącej własność Gminy Oborniki oraz zgody na zawarcie umowy dzierżawy na czas określony dłuższy niż 3 lata (wnioskodawca 3, dz. nr 281/9 o pow. 18,06 m2; osoba referująca: Kierownik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Mienia Komunalnego p. Katarzyna Bach-Rydzewska).

34.   Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy części nieruchomości położonej w Bogdanowie, stanowiącej własność Gminy Oborniki oraz zgody na zawarcie umowy dzierżawy na czas określony dłuższy niż 3 lata (wnioskodawca 4, dz. nr 281/9 o pow. 18,63 m2; osoba referująca: Kierownik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Mienia Komunalnego p. Katarzyna Bach-Rydzewska).

35.   Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy części nieruchomości położonej w Obornikach, stanowiącej własność Gminy Oborniki oraz zgody na zawarcie umowy dzierżawy na czas określony dłuższy niż 3 lata (dz. nr 1017/4 o pow. 18 m2; osoba referująca: Kierownik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Mienia Komunalnego p. Katarzyna Bach-Rydzewska).

36.   Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy komisji Rady Miejskiej w Obornikach na 2025 rok (osoba referująca: Kierownik Biura Rady p. Paulina Kłossowska).

37.   Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Obornikach na 2025 rok (osoba referująca: Kierownik Biura Rady p. Paulina Kłossowska).

38.   Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Obornikach na 2025 rok (osoba referująca: Kierownik Biura Rady p. Paulina Kłossowska).

39.   Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady Miejskiej w Obornikach.

40.   Informacje o zgłaszanych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz udzielonych na nie odpowiedziach.

41.   Wolne głosy i wnioski.

42.   Zamknięcie sesji.

Przewodniczący Rady Miejskiej

          w Obornikach

         Paweł Drewicz

PWiK Sp. z o.o. w Obornikach informuje o planowanej przerwie w dostawie wody w środę, 17 września 2025 r., w godzinach 8:00–14:00.
S.C. Transport poszukuje kierowców z kategorią D. Przewoźnik poszukuje pracowników na cały etat, ale także w krótszym zakresie czasu.
Wójt Gminy Ryczywół Roman Trzęsimiech zaprasza na spotkanie informacyjne. Będzie ono dotyczyło rozbudowy ul. Czarnkowskiej w Ryczywole. 
Mieszkańcy 8 miejscowości z gminy Oborniki muszą przygotować się na przerwę w dostawie wody. Powodem są prowadzone tego dnia prace Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach.
W Rogoźnie odbędzie się akcja honorowego krwiodawstwa. Zorganizowana zostanie w Świetlicy Spółdzielni Mieszkaniowej w dniu 5 września. 
1 września do szkół powracają dzieci. Tego dnia zachodzą zmiany w rozkładzie jazdy obornickiej komunikacji.
IMGW wydało ostrzeżenia dla naszego regionu. W czwartek 28 sierpnia czekają nas wysokie temperatury, a wieczorem i w nocy gwałtowne burze z silnym wiatrem.