Skip to main content

Jak skutecznie dotrzeć do klientów?

| Artykuł sponsorowany | Internet
Jeżeli prowadzisz firmę w takim mieście jak Gdynia, czyli do którego docierają turyści nie tylko z Polski ale i z całego świata, a twoja działalność jest w jakiś sposób ukierunkowana także na obsługę zarówno mieszkańców Gdyni jak i turystów, prosimy rozważ pozycjonowanie swojej strony internetowej jako formy promocji która według nas jest w chwili obecnej jednym z najlepszych rozwiązań dla Twojej firmy jakie istnieje. Zaletą promowania twojej firmy poprzez pozycjonowanie jej wyszukiwarce Google, jest to że tego typu reklama, dociera bezpośrednio do zainteresowanych już wstępnie klientów.
Pozycjonowanie strony internetowej w Gdyni, będzie polegało na tym że trzeba będzie wspólnie ustalić słowo kluczowe po którym klienci poszukują takiej firmy jak twoja, czyli reklamując się w ten sposób, będziecie docierali ze swoją ofertą bezpośrednio do wstępnie już zainteresowanych osób które wpisały dokładnie właśnie takie słowo kluczowe.
Drugą ogromną zaletą jeśli chodzi o pozycjonowanie stron w Gdyni, jest że dociera się z taką reklamą w momencie kiedy potencjalny klient jest jak najbardziej zainteresowany rozpatrzeniem takiej oferty a wręcz czekam na to żeby zaprezentować mu waszą ofertę.
Jeżeli porównacie pozycjonowanie strony internetowych do na przykład kolportażu ulotek w Gdyni, to okaże się że tam trzeba bardzo dużo zainwestować w projekt, potem druk, a potem kolportaż w wielu set tysięcy ulotek, wiedząc od razu z góry, że większość tych ulotek zostanie natychmiast wyrzucona do kosza bez czytania.
Natomiast w pozycjonowaniu, jest właśnie zupełnie inaczej, gdyż to potencjalny klient siadając do komputera, albo wyciągając telefon komórkowy, stwierdza że ma czas na zakup jakiegoś produktu, albo zamówieniu jakieś usługi i czeka na to aż wyszukiwarka pokaże mu listę firm, które pasują do jego wyszukania.

Czyli w pozycjonowaniu mamy do czynienia z sytuacją w którą, po pierwsze dociera się bezpośrednio do zainteresowanego już klienta, a po drugie w momencie kiedy on ma na to czas, w niczym mu się nie przeszkadza, nie narzuca mu się z reklamą, wprost odwrotnie, to on czeka żeby mu zaproponować Twoją ofertę. 

A jak dodamy do tego że cena za takie pozycjonowanie to około dwieście złotych netto miesięcznie za frazę z dodatkiem słowa Gdynia, to wychodzi, że twoja firma będzie miała reklamę, która działa przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, za tak niski stały abonament, którego nie można wyklikać, czyli niezależnie od tego czy w twoją reklamę kliknie kilka osób czy kilkaset, koszty dla ciebie pozostaną w danym miesiącu z góry wiadome i stałe.

Aby pozycjonowanie strony w Gdyni przyniosła oczekiwane efekty, trzeba wykonać tak naprawdę dwa filary na których będzie się to opierało. Pierwszy z nich, to jest dobranie odpowiednich słów kluczowych, czyli takich których intencją osób wpisujących będzie skorzystanie z oferty twojej firmy, a nie naprawienie czegoś samemu czy dowiedzenie się jak coś samemu zrobić.
Kiedy uda się już wymyślić i sprawdzić słowo kluczowe, że będzie miało rzeczywiście prawdziwe wyszukania i internauci szukają takiego hasła, a hasło jest idealne do twojej firmy, wtedy będzie bardzo druga ważna rzecz którą trzeba wykonać, to doskonała optymalizacja twojej strony internetowej firmowej. Gdyż pozycjonowanie Gdynia to usługa która sprowadzi potencjalnie klientów na twoją stronę, ale co się wydarzy dalej, już będzie zależało od twojej witryny firmowej.

A strona internetowa twojej firmy, to tak naprawdę pracownik który będzie pracował dwadzieścia cztery godziny na dobę, może odpowiadać na pytania klientów, podawać im dane dojazdowe do twojej firmy, numer telefonu do twojej firmy, adres mailowy, albo jeżeli jest to sklep internetowy sprzedawać bezpośrednio bez twojego udziału nawet w środku nocy kiedy wszyscy twoi pracownicy są już dawno w domu, ale ten sklep internetowy czy ta strona internetowa muszą być doskonale zoptymalizowane tak aby wczytywały się szybko nawet na starszych modelach telefonów komórkowych ze słabym dostępem do internetu.

W naszej firmie po podpisaniu umowy o pozycjonowanie, przesyłamy bez dodatkowych opłat, wskazówki optymalizacyjne które należy wprowadzić chcąc aby hasło na które będziemy mieli podpisaną umowę weszło jak najszybciej na wysokie pozycje w wyszukiwarce.

Czasami zmiany jakie trzeba wprowadzić na stronie będą kosmetyczne, a czasami będzie trzeba dodać bardzo dużo zdjęć, ogromnej ilości treści, rozbudować podstrony, zmienić menu, zmienić nazwy podstron, ale cokolwiek będzie trzeba zmienić na twojej stronie pod pozycjonowanie w Gdyni, według nas jest tego warte, gdyż końcowo dostajesz wskazówki, który powstały na podstawie wieloletnich badań przez pracowników firmy Google, pokazujące czego oczekują internauci i dlaczego w jednej firmie na stronie internetowej kupią coś szybciej a w drugiej nie kupią. Dlatego niezależnie czy przebudowa twojej strony pod pozycjonowanie w Gdyni będzie trwała tydzień czy kilka miesięcy, to według nas jest to warte wszystkiego, gdyż dzięki temu dowiesz się co należy zrobić aby spełnić wymagania internautów tak aby zamieniali się w twoich klientów.

twoja strona firmowa, jest tak jakby witryną sklepową obok którego przechodzą klienci, a potem jest tym sklepem do którego wchodzą klienci w prawdziwym świecie.
I o ile w prawdziwym sklepie aby zniechęcić klienta sprzedawca musi się postarać i potrwa to kilka minut, tak w świecie internetu aby zniechęcić klienta do danej strony wystarczy kilka sekund i klient już nie wejdzie na twoją stronę ponownie, dlatego tak ważne jest doskonałe zoptymalizowane strony, zanim zaczniemy ją pozycjonować, tak aby potem kiedy będzie już ją odwiedzało bardzo dużo nowych osób, żeby oni rzeczywiście znajdowali na twojej stronie wszystkie informacje potrzebne na temat twojej oferty, a nie żeby okazywało się że brakuje na przykład opisu jakiegoś produktu, albo któregoś z jego wymiarów i ludzie wychodzą z twojej strony internetowej i idę szukać dalej konkurencji bo nie wiedzą czy ten produkt zmieści im się tam gdzie chcą na przykład go postawić.
Dodatkowo oczywiście aby pozycjonowanie strony w Gdyni zamieniało internautów w twoich stałych klientów, twoja strona musi bardzo dokładnie pokazywać wszystkie produkty na zdjęciach, jeśli jest to sklep internetowy, gdyż w internecie nie ma możliwości obejrzenia produktu tak jak w sklepie realnym, dlatego bardzo ważne jest aby pokazać produkt z wielu ujęć, tak aby klient mógł wiedzieć że już na podstawie zdjęć widział ten produkt z każdej strony, a na podstawie opisu że wie właściwie wszystko na ten temat i może już kupować na twojej stronie albo zamawiać jakąś twoją usługę.

Pozycjonowanie strony internetowej z naszym firmą, to bezpłatne wyceny, oraz co bardzo ważne brak opłat z góry za pozycjonowanie. Tak, dokładnie, nasza firma nie pobiera żadnych zaliczek ani opłat z góry za pozycjonowanie, dlatego zaczniesz płacić dopiero wtedy kiedy strona będzie na ustalonych pozycjach na ustalone hasłach.

A to znaczy, że nawet jeśli pozycjonowanie będzie trwało kilka miesięcy zanim strona wejdzie na ustalone pozycje, to za ten okres nie zapłacicie żadnych opłat, pierwszą fakturę wystawimy dopiero za okres kiedy strona była już na ustalonej w umowie pozycji. Ponieważ pozycjonowanie skutecznych słów kluczowych to co najmniej kilka miesięcy pracy zanim wejdziesz na wysokie pozycje, dlatego warto rozpocząć przygotowywania do tej najlepszej w chwili obecnej według nas formy promocji jak najszybciej, dlatego wyślij do nas teraz mailem swoje słowo kluczowe albo słowa kluczowe do wyceny, a my wykonamy dla ciebie bezpłatną, szybką, niezobowiązującą wycenę.

Bądź tam gdzie obecnie jest twoja konkurencja i twoi klienci, czyli w internecie w wyszukiwarce Google. Zauważ że w chwili obecnej prawdopodobnie każdy dorosły potencjalny klient w Polsce twojej firmy, ma przy sobie telefon komórkowy przez całą dobę, z dostępem do internetu. A to znaczy kiedy będzie chciał lub chciała kupić coś w sklepie internetowym albo zamówić jakąś usługę, to wystarczy tylko że wyjmą telefon komórkowy i tam w wyszukiwarkę wpiszą produkt albo usługę której szukają, a wtedy wystarczy tylko aby twoja witryna firmowa pokazała im się wysoko na pierwszych pozycjach, a jeśli będzie dobrze przygotowana, szybko się wczyta, pokaże atrakcyjne produkty lub usługi za atrakcyjne stawki, wtedy prawdopodobnie zostaną oni twoimi klientami. Nie czekaj, gdyż pozycjonowanie trwa, optymalizacja strony też, dobór słów kluczowych też, a więc aby jak najszybciej rozpocząć przygotowywania do tej niesamowitej formy reklamy jaką jest pozycjonowanie stron internetowych, rozpocznij już teraz od wysłania do nas mailem słów do wyceny a my przygotujemy dla ciebie bardzo atrakcyjną wycenę.

 

 

​Światłowód w Kaliszu – czy to dobre rozwiązanie?

Światłowód zyskuje na popularności jako najnowocześniejsza technologia dostępu do internetu, oferująca użytkownikom ultrawysokie prędkości transmisji danych. W Kaliszu, podobnie jak w wielu innych miastach Polski, rośnie zainteresowanie tym rozwiązaniem. Dostęp do szybkiego i stabilnego internetu...

Awaria Facebooka

Facebook, Instagram i Messenger nie działają, awaria zgłaszana jest nie tylko w Polsce.

Jak wygląda kultura pracy w IT?

Jeśli chciałbyś rozpocząć karierę w branży IT, koniecznie zapoznaj się z kulturą pracy charakterystyczną dla tego sektora. Dzięki temu szybko odnajdziesz się w nowym środowisku, co znamiennie wpłynie także na Twoją wydajność. Przekonaj się, na czym polega komunikacja między pracownikami w IT i cz...

Jak założyć i rozkręcić własny sklep online?

W ostatnich latach zakupy już na dobre przeniosły się do sieci. Zamawianie potrzebnych towarów i usług bez wychodzenia z domu jest proste i wygodne, nic więc dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie sklepu internetowego.

Czemu Twój sklep internetowy nie sprzedaje?

Dobrze zbudowana strona internetowa, to niestety nie jest gwarancja odnoszenia sukcesu w branży sprzedaży internetowej. Okazać się może, że pomimo starań i włożenia dużej ilości pracy, nasz sklep internetowy nie sprzedaje, a co za tym idzie my sami nie zarabiamy. Myślisz, aby zrezygnować z prowad...

Trendy w marketingu internetowym: jak utrzymać się na szczycie?

Świat marketingu online zmienia się dynamicznie. Kluczem do sukcesu w tak rozwijającej się branży jest więc ciągłe aktualizowanie wiedzy i dostosowywanie strategii do najnowszych trendów. Ale jak utrzymać się na szczycie w tej nieustannie ewoluującej dziedzinie?

E-commerce na międzynarodowym rynku: wyzwania logistyczne i sposoby ich pokonania

Cross border commerce to z punktu widzenia wielu polskich firm szansa znalezienia kolejnego obszaru rozwoju. Jednocześnie rozpoczęcie działalności e-commerce na międzynarodowym rynku wiąże się z wieloma wyzwaniami, szczególnie w obszarze logistyki. Na które potencjalne bariery warto...